torsdag, april 23, 2009

Seg som sirap

Undrar vad det är..? Solen är framme (visserligen ser jag inte den eftersom jag jobbat inomhus hela dagarna) och våren är här, ändå är jag så seg. Vanligtvis är jag full av energi så här på våren men inte nu. Magen känns lite virrvarrig och näsan rinner lite till och från. Jag har väl inte drabbats av någon j*vla pollen-
allergi på äldre dar?! Är detta symptom på det?!


Det kan ju också ha betydelse att jag inte fått sova ordentligt på fyra nätter nu. Leeloo börjar väl bli dement eller nått (kan en katt bli dement?), men hon är heeelt omöjlig på nätterna. Hon gnäller och gäller hela nätterna igenom.
Jag bli galen! Finns det någon "kattförståsigpåare" där ute som kan ge en förklaring?

I övrigt så känns det väldigt skönt att lönen kommer imorgon. Thank you, lord! Denna månad måste jag föra över pengar till sparkontot och dom måste stanna där, behöver lite extra på kommande event i sommar.

Ska se klart Mumien 2 och sen gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon och gå på Core+. Hoppas att det blir lika skönt som förra veckan. :)
Toodles!

2 kommentarer:

  1. Voine voine! På mitt jobb härskar magsjukan. Idag var det 16 barn hemme pga den.
    Den går över snabbt men dom säjer att det gör jätteont i magen. Hoppas att du INTE får den.
    Själv har jag "spritat" mina händer hela veckan. Säkert MINST tio ggr om dan. Vill inte ha!!!Magsjuka.

    SvaraRadera
  2. Nu ar vi i Thailand, det ar 31 grader varmt och vi svettas och jag alskar det :)
    Nu ska vi satta oss i taxin som ska ta oss till Hua Hin, en resa pa tva och en halv timme, tur att det finns AC ;)
    Vi hors sen!

    kram

    SvaraRadera