måndag, april 13, 2009

Lite foton...

...från dom senaste dagarna tänkte jag bjuda på i detta inlägg.
Men först: Idag har Stina, Kristian och jag varit och badat (mest lekt) medans
D simmade hans 1 km. Det var riktigt kul. :D
Efter det åt vi lunch hemma och mamma hade lagat fläskfilé med klyftpotatis. Mumma! Sen drog jag och Stina till Torneå, till gallerian. Jag ville till Gina Tricot och titta efter dom trasiga jeansen som jag letat efter ett tag. Jag hittade dom och köpte dom. Äntligen! Efter några månaders letande så fann jag ett par "söndriga" jeans som också satt bra. :D

Hittade även de flätade armbanden jag letat efter i S-vall på Lindex och som var slut på en gång här, så det blev ett köp av dom med. ;)

Efter shoppingturen var det dags att dra till Mattila på middag. Det bjöds på en god kyckling gryta. Jag passade på att ta lite foton på barnen då jag hade chansen så här kommer ett gäng.

Först har vi lite foton tagna tidigare. Haktor som skrapade upp tassen i skare och fick ha ett provisoriskt bandage som skyddae tassen och gjorde så att blodet inte hamnade ööööverallt. Thea var så söt i sin rosett så det var tvunget att förevigas. ;)


Här är mitt fina armband som jag gjorde igår då vi pysslade tillsammans
med pojkarna. Visst blev det fint?! ;)


Här nedan följer foton som är tagna idag. Enjoy! :D







Avslutar med dessa badbilder. Härliga va?! :D

Eller nej, ett foto till. Detta har Oliver (2½ år) tagit på Thea. Har kan vara framtida fotograf material. ;)

Hörs imorgon igen! Nu ska jag koncentrera mig igen på Star Wars Jedins Återkomst. Toodles!

4 kommentarer:

  1. AAh vilka fina barn!! :)
    och du och stina ser ju likadana ut nu nar hon ocksa ar svartharig :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Danne passar så bra med en baby i famnen och vad glad han ser ut!


    Eva

    SvaraRadera
  3. Åh vad fina foton.
    Och vad fint fotot i happisbladet är!!!!
    Nu ska jag kolla på nätet på erat hus!!!!

    SvaraRadera
  4. Finns huset ni ska kolla pa uppe pa internet?! vi vill ocksa se, kan du skicka en lank? :D

    SvaraRadera