måndag, april 06, 2009

Aprilväder

Ja, denna dag har varit lika dramatisk som vädret idag. Det har varit sol, mulet, spöregn, halv-hagel (inte riktigt hela hagel men isig snö *he*) och snö. Hela registret med andra ord. Svårt att välja klädsel.

Mina naglar är nu helt nermalda. Dom delar sig och är super svaga och gick sönder totalt så jag gnagde ner dom till ingenting, som på den gamla goda tiden. ;P Nu är det bara att starta om på nytt... Vilken färg ska jag ta idag då?

Det har varit en otroligt seg dag på jobbet, inte haft mycket att göra. Dåligt med kunder som velat ha hjälp = trist. Det finns ju inte något som är så kul på jobbet som att rekommendera kunder en produkt som dom söker, och som man själv är övertygad om är rätt. :)

Har under kvällen blivit än värre i halsen, rösten har blivit riktigt knarrig. Hoppas att det är bättre imorgon. Magen är alldeles uppsvullen och gasig.
Jag känner mig otroligt het... Det blev inget besök på gymmet idag alltså.

Ja, ja. Nu ska jag fortsätta titta på My Name Is Earl. Jag kan behöva lite skratt. :)

1 kommentar:

  1. ja gör det. Dom är jätte fina, lite mjukare jeans tyg men inte super mjukt. jag är iaf nöjd med dom. Har väntat på dom perfekta o dessa var det för mig. Ja men gör det, hade dock inte kommit in på stan när jag tittade idag men på birsta finns dom :D:D///lill katja

    SvaraRadera