söndag, april 19, 2009

Mitt ABC

Hittade en textfil på skrivbordet då jag höll på att rensa bland ikonerna och hittade detta. Tror inte att jag gjorde något med det så jag lägger upp det hit. Har du en blogg? Fyll gärna i den med dina svar, skriv en kommentar här och länka till ditt inlägg. :)

A is for age: 33 om en månad...
B is for booze of choice: Röd vin eller drinkar (vid fest).
C is for career: Receptionist, än så länge.
D is for your dad's name: Lasse.
E is for essential items to bring to a party: Egen dricka och läppglans.
F is for favourite song at the moment: Still Counting med Volbeat.
G is for favourite game: Lego Star Wars & Little Big Planet.
H is for home town: Haparanda & Sundsvall.
I is for instruments you play: Tvärflöjt.
J is for jam or jelly you like: Hallon- & Jordgubbssylt.
K is for kids: Inga än så länge.
L is for living arrangements: En alldeles för liten 3:a.
M is for mother's name: Monica.
N is for name of your crush: Daniel och mina kissar.
O is for overnight hospital stays: Kommer bara ihåg ett tillfälle.
P is for phobias: Höjder.
Q is for quotes you like: "Dammtussar i hörnen är små änglars tofflor."
R is for relationship that lasted the longest: Mitt pågående, 9½ år.
S is for sartorial style: Trendig och bekväm.
T is for time you wake up: Oftast mellan 6:45-7.30.
U is for underwear: Victorias Secret.
V is for vegetables you love: Ärtskidor, groddar m.m.
W is for weekend plans: Spela PS3 och glo på film/serier.
X is for x-rays you've had: Runt 3 gånger.
Y is for yummy food you make: Bl.a. grymma sallader!
Z is for zodiac sign: Tvilling.

2 kommentarer:

  1. Gu vad svårt!!! För det första så måste man kunna engelska...

    SvaraRadera
  2. Kul lista!!=) snart ses viii pullan!

    SvaraRadera