tisdag, mars 31, 2009

Hemma...

...efter en trevlig kväll på jobbet där det presenterades Rostedt-produkter för ett par andra salonger, lite av en kurs. Alltid bra att ha en genomgång då och då, man glömmer ju så lätt...
Det blev ju rätt sent, och det blir en tidig morgon med frukostmöte 8.30. Skulle ha stannat och sovit på soffan istället. ;)

Idag på lunchen passerade jag Åhléns på väg tillbaka till jobbet och blev distraherad av en underbar tingest som jag ska lägga upp imorgon på bloggen. Jag har köpt mig en till spargris... Ooops... Eller man kan säga att det är en sparuggla, han är såååå fin! Sofie hjälpte mig att döpa honom - Hubert ska han heta och han är blommig och vacker. ;)
Ni ska få se honom imorgon som sagt.

Nu ska jag varva ner lite framför TV:n med lite Seinfeld och sen gå och lägga mig. Hörs imorgon igen. Toodles!

3 kommentarer:

  1. Och jag saknar dig nar jag gar i affarer for det finns pa riktigt ingen som ar lika bra att ha med sig som du, man far sa mycket kopt nar du ar med, nu far man ju lamna ifran sig halften ;)

    Framme i melbourne, var ut och at igar men inget annat, idag ska vi utforska staden. Finns en massa torn att aka upp i och titta pa utsikten och sant alskar ju jag sa det kommer vi nog borja med :)
    Sen far vi se om det blir idag eller senare men vi ska ga pa ett gammal fangelse och titta. det ar typ ett museum nu och man ska visst fa se vart en speciell manniska har blivit hangd ocksa! Dock vet inte jag vem han var men det lar jag val fa veta :)

    kram

    SvaraRadera
  2. haha, ska bli roligt att se hubert! :)

    SvaraRadera
  3. Hahaa, japp. For mycket sol och bad i varmt vatten och vu blev sma. Nu blir en riktigt kort promenad lang for oss och vi orkar inte riktigt ga lika mycket och tar darfor bussen ;D

    Haha, nej jag tycker ni kan komma hit och se efter oss istallet! ;D

    SvaraRadera