söndag, mars 22, 2009

Bröllopspresenter


Vi fick en del presentkort då vi gifte oss och nu tänkte jag lägga upp det som vi införskaffat för en del av dom. :)

Taklampan "Bennet" från Mio, som jag varit förälskad i länge, köpte vi för presentkorten från Anna och Rick. Tack ska ni ha! :D


Vi fick även en massa Stenstan-presentkort från en hel hög av Dannes släkt-
ingar, en del av dom investerade vi i en mycket efterlängtad ny elvisp och vattenkokare från OBH Nordica. Och jag älskar dom båda. Elvispen är kanon
bra och vattenkokaren "Penguin" är ju helt enkelt bedårande! :D

Hoppsan, nu måste jag rusa. Dags för middag hos svärmor. Toodles!

1 kommentar:

  1. Ah jag langtar tills jag far komma pa muffinskalas hos er som ar alldeles nyvispade med din nya elvisp ;)

    Hur gar det med diskmaskinen? Ni far kolla upp vilken ni vill ha och sen sager ni till antingen mig eller pappa sa fixar vi den at er :)

    Nu ska vi strax och ata pannkakor till frukost och sen ska vi pa akvarium :D
    Pusss

    SvaraRadera