torsdag, mars 26, 2009

Är Åhléns up to date?

Det kan man fråga sig. Jag har en längre tid retat mig på att jag aldrig fått nytt Åhléns-klubbkort, jag har inte meddelat adressändring men har heller aldrig fått något utskick av dom. Har inte reflekterat över det tidigare, men då jag börjat handla där mer och mer just för att dom är så tillgängliga i gallerian, har jag funderat på det varje gång jag drar kortet där. Därmed ska jag också ha fått en hel del ihopsamlade poäng...

Jag bestämde mig för att ringa Åhléns kundtjänst och höra efter om mitt kort ens är aktivt. Som jag misstänkte, det var en gammal adress i Haparanda och mitt jätte gamla mobilnummer som jag inte haft på nästa 10 år! Jag fick ange nytt namn, adress och mobilnummer. Dom skulle också skicka mig ett nytt klubbkort. Hon avslutade samtalet med att jag skulle få lite "nyaktiveringscheck-
ar" (eller vad hon nu kallade det) skickade till mig för att dom hade inte hört av sig till mig på 11 år! *hahaha*

1 kommentar:

  1. Du har alltså haft ett POÄNGkort i plånboken i 11 år och det har inte ens funkat? HAHAHAAA! Vad härligt. Det här var dagens bästa! :-)

    SvaraRadera