fredag, mars 20, 2009

Idag jobbade jag

Igår steg jag upp 6.30 för att hinna softa och ta det lugnt innan jag skulle till jobbet efter en ganska lång ledighet. När jag med andan i halsen kom in, efter att ha halkat omkring och fått glida till jobbet p.g.a. all is, loggade in och var redo att köra igång. Efter att några kollegor blev förvånade av att se mig och frågade om jag skulle jobba blev jag lite misstänksam... Mycket riktigt, jag skulle inte jobba, det var först idag som gällde! Fudge!

Det kändes som en mycket lång förmiddag idag, men det var nog för att jag var på plats 45 min innan arbetsdagen startade... Jag gillar mitt jobb, men ibland känns det surt att vara tillbaka - saknar ju familjen. :)

Jag tog tillfället i akt och hälsade på Emelie på hennes jobb och vi surrade lite tills hennes kund dök upp. Sen åkte jag hem igen och tog itu med Tackkorten.

Nej, nu ska jag äta lite left-overs från igår, bönburgare. Hoppas att det är lika gott idag som det var igår. ;)

P.S. Tack Elli. Vilken komplimang! Ikväll ska jag lägga upp foton på söta Oliver, med rådjursögonen, som visar upp sina nya kläder. Speciellt för dig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar