lördag, mars 07, 2009

Imorgon bär det av!

Tjohoo! Imorgon åker vi ner till el Stockholmo och ser Metallica i Globen! Jävlar så kul det ska bli! :D Kristina, den lille bävern, är dag idag. Har fått lite MMS skickat av henne. Mäktigt ska det bli!

Har jobbat idag och det var också segt. Förhoppningsvis är denna sega period över nu, åtminstone för min del. Nu jobbar nästa gång först den 19 mars! 8O
Den tiden ska spenderas på följande sätt; först kommer syrran och hälsar på i några dagar och sen ska vi köra upp till Happis tillsammans på torsdagen och sen ska jag vara där tills den 18:e då jag måste hem igen.

Det ska bli så kul att träffa familjen igen! :D
Det är mycket kul som jag ser fram emot nu, som jag nämnt tidigare. De är tur det för jag är sååå pank nu och har egentligen inte råd att göra någonting... zero...nada...zilch. :/
Nå ja, alla nöjen som kostar får vara för den här månaden. Det har redan varit för mycket. ;)

Maggie: Jepp, vi skickade två Kent skivor till dom, engelska Isola och Hangesta Hill. Så dom skulle fatta vad dom sjunger. ;)
Keanu är för rolig! Han lever verkligen för stunden. När vi var där då hade han precis börjar och själv tyckte han att han var pissdålig, fast än han var as duktig! Taj är en liten cooling, ett muskelpaket. Hälsa allihopa och ta mycket foton hemifrån dom! Längtar jätte mycket tillbaka! ;D
Danne och Tippan hälsar tillbaka. Ge en bamsekram till pojkarna från mig! Kram!


Nu ska jag mysa vidare i soffan med Tippan och kolla på lite TV, sen är det nog dags att dra sig till sängs. Jag känner mig rätt sömnig redan... 8O

P.S. Jag kommer att ansöka om finskt medborgarskap om Caroline af Ugglas vinner Melodifestivalen och får representera Sverige! Helt miserabelt och fruktansvärt!!! Finlands bidrag kan man alltid lita på (om dom ens får tävla) dom är iaf ALLTID dåliga! Med något enstaka undantag...

P.S. 2. Hejja Luleå, ni fixar nästa match. Tror på er!

1 kommentar:

  1. Jagtycker carolins låt är jättebra MEN den passar verkligen inte in i melodifestival genren!

    SvaraRadera