lördag, mars 21, 2009

Ruccolasallad och Robinson

Dagens middag bestod av en ruccola-
sallad med kyckling, bacon, oliver, röd lök, körsbärstomater, halloumi och granatäpple. Åh, vad lyxigt och gott det var! :D

Efter det var det dags för säsongens första avsnitt av Robinson. Vi får väl se om det är något att se... Det tog inte många minuter innan jag började ogilla Beatrice - vad har lilla gekkon gjort henne?! Håller hon på att svälta ihjäl redan efter ett par timmar?! *Argh!*
Nu ska jag fortsätta att titta och se hur det slutar. Roligt verkar dom inte ha iallafall. :/

21:20
Jaha ja, den färgstarkaste personen, och den jag direkt tyckte stog ut ur mängden, var Michel och naturligtvis åkte han ut. Vågar man hoppas på en
"hemlig ö" och en comeback senare..? Dom andra personligheterna verkade,
än så länge, bara mest irriterande.

1 kommentar:

  1. jag håller helt med dig om robinson , men jag tycker tuppkammen verkar vara en skum typ. Han komma jag nog skratta mkt åt. haha. Gillade dock inte att alla började klaga på allt efter 1 dag knappt. IDIOTER!//lill katja

    SvaraRadera