måndag, mars 09, 2009

Lat måndag

Efter den inställda konserten lunkade Danne, Tomas (som också fick åka med oss upp), syrran och jag till bilen och satte oss för att köra hem till S-vall igen. Det var fruktansvärt väder hela vägen, först regn och sen snömodd, och mycket trafik ända upp till Gävle... Nå, vi var till slut hemma ca halv tre på natten/morgonen och vi damp ner i säng direkt.

Det kommer att vara en extra spelning i maj för alla som hade biljetter till Metallicas konsert igår. Känns helt OK. Då ska vi planera boende och annan transport så man kan festa till lite, som sig bör. :D

Vi steg upp strax före åtta för att hämta upp Tippan, som fick sova över hos snälla rara Sussie och Mattias som blev hundvakt huxflux. Nu känner jag mig väldigt trött så vi får se om jag orkar med att se hela Project Runway.

Syrran och jag har spenderat dagen, mer eller mindre, i soffan spelandes Lego Indiana Jones. En skönt lat måndag. :)
Imorgon ska vi vara lite mer produktiva. Då ska det färgas hår, kanske letas efter lite kläder (inte jag!), promeneras och spelas lite till (om vi hinner).

Later, gator!

2 kommentarer:

  1. Hej hej

    Tur att det blir en extra spelning sa ni slapp betala i onodan :)
    Och det lat som en skon mandag, vi hade ganska skont ocksa. Borjade regna mitt pa dagen sa efter en timme pa stranden sa begav vi oss pa seighseeing med bilen, vi far lana Bretts bil :) Erik korde hela dagen men idag har jag ocksa kort. Det gar bra, det laskigaste ar nog nar man ska svanga av till en ny gata for da vill man automatiskt kora pa varan ratta sida vilket blir fel har. Hahaa!

    Snallt av Sussie och Mattias att ta hand om Tippen, blev hon glad som fick lite hundsallskap? :)

    Idag har jag kopt en plattang, kanner att det ar dags for loite rakt har, hur rakt det nu kan bli i varmen ;)

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Vad trist att det blev inställt!

    SvaraRadera