torsdag, mars 05, 2009

Hockey: Go Luleå!!!

Luleå har kört över Frölunda TOTALT med 5-1! YEY!
Harju & Omark framme igen - go Övertorneå! ;)
Skönt att Timrå också vann sin första match mot HV71! :D

Idag har det varit en otroligt långsam dag på jobbet igen. Suck. Det händer inte mycket på stan denna sportlovsvecka, folk är inte där verkar det som.
Det är tur att man har glada arbetskollegor. Skönt gäng vi är! :)

Imorgon ska jag utnyttja en SF-gratisbiljett och gå och se Män som hatar kvinnor. Kommer att gå tillsammans med två tjejer från jobbet, Karolina och Sussie. Det ser jag fram emot! Har faktiskt väntat med spänning på denna film, TROTS att den är svensk, eftersom att boken är så jävla kung! Lisbeth Salander är en rollfigur som jag också ser fram emot att se i action. :)

Angående mitt hårband a la Indian, som jag nämnde igår - jag tror jag har blåmärken i pannan och jag känner idag var den tvärsade! 8O
Jag måste definitivt töja ut den innan den åker på en gång till... Smärta!
Annan smärta, jag också bär på, är i örsnibbarna. Dom värker fortfarande och kleggar lite. Usch. Hoppas att dom känns bättre imorgon, annars blir jag orolig. Tänk om dom skulle börja ruttna inifrån?!

Nej, nu ska jag glo på mina TV-serier för D har somnat på soffan. ÄLSKAR TV! ;)

1 kommentar:

  1. Ja jag tycker ni ska vara avundsjuka ;)
    Fast det ar ju inte fy skam att vara ledig nar man ar hemma heller, metallica, inte mina favoriter men jag hade inte tackat ne om jag fick biljetter heller.
    Halsa Stina bautamycket! och hoppas ni far jatte kul :)

    Du maste verkligen toja ut ditt band :P eller sa hade vi kunnat byta for mitt flatade band ar lite stort, det vill aka av hela tiden :( Fast det ar ju lite svart att byta da vi inte ar ens i samma land :P Men ni kommer kanske snart sa da kan vi byta ;)

    Haha, du menar val at du alskar nar D somnar pa soffan sa du kan se pa TV ifred? ;)
    Vi ska halsa fran er nar vi traffar brett och celia igen :)

    Nu ska vi aka pa vattenland igen, fast inte det vi var sist pa utan det andra (det finns ju tva har i surfers) Det ska vara lite hogre och lite haftigare ;) passar kanske oss ;)
    Imorn blir det surftavlingar, om dom inte ar installda :)

    Visst ar det fins bilder? Noosa var helt sjukt fint! Latt ett stalle ni maste aka till nar ni kommer hit :)

    Nej, nu maste vi satte fart sa vi hinner med bussen.
    Puss och kraaam

    SvaraRadera