onsdag, mars 11, 2009

Make Over

Ursäkta den sega uppdateringen, men syrran och jag har haft fullt upp och inte tid att sitta och blogga eller surfa. Ligger efter med mailen också... Visserligen har vi kanske inte gjort så mycket "vettigt" men det har varit kul och skönt. :)

Men vi har gjort följande:
○ Spelat massor med Lego Indiana Jones (många timmar blev det)
○ Shoppat liiiite; hårklämmor, present och en tunika (jag: ingenting)
○ Färgat håret på Stina - svart! 8O Jätte fint!
○ Stina har klippt sig!!! Något heelt nytt, det rök en hel del hår. :D
○ Vikt tre IKEA-påsar med tvätt
○ Tvättat käder
○ Ätit middag hos svärmor idag (där vi tvättade kläderna)

Hmmm...ja, det var väl det mesta. Jag har inte lagt in någon bild på Stinas make over då jag tänkte att jag skulle vänta med det tills sambon hennes, Kristian, sett det. Hon blev så fin! :)

Imorgon ska syrran och jag köra upp till Haparanda och vi tar kissarna med oss. Maken ska på en jobbgrej och vi kommer hämta upp honom i Luleå på söndag. Det ska bli så kul att träffa familjen igen, som jag saknar dom!

Det var väl det mesta i denna lilla uppdatering. Vi hörs igen imorgon!

1 kommentar:

  1. Heej!

    Har du fatt mitt sms angande present till killarna?
    Vad tror du, hur mycket ska vi lagga var? Dom har ju massor med leksaker sa om vi slar ihop oss sa kan vi kopa natt coolare ;)

    Och sa har jag fragat om dom kan rita teckningar som vi kan ta med till er, det ville dom! sa vra beredd pa teckningar nar vi kommer hem ;)

    Kraam

    SvaraRadera