onsdag, mars 04, 2009

Metallica på söndag!



Men så det kan gå ibland... Man surrar på på Facebook och sen helt plötsligt (vips!) så är man på väg ner till Stockholm på söndag för att se Metallica! Sweeeeeet! =D

En kompis kunde fixa biljetter och nu ska alltså Maken, min syster och jag åka ner. Vi tar bilen ner till Stockholm och kör hem igen efter konserten. Men vad gör man inte för att se Metallica live? :D
Hmmm...någon som vet om det går att parkera på något smart ställe nära Globen? ;)

Det har varit en konstig dag idag... Jag har haft på mig ett flätat gummiband på huvvet, a la Indian, och skyller allt på det - pannvärk, vilket ledde till huvudvärk och minskad blodtillförsel upp till skalpen, vilket i sin tur ledde till försvårat tankeförfarande (finns det ett sådant ord?) och flamsighet. Måste töja ut den så den inte är fullt så hård, hade en flätad djup fåra i pannan då jag kom hem. :/
Det var ju tur att jag var på "husmötet" för gallerian på morgonen redan 8.30 (fick representera saxokam idag då cheferna är borta), annars hade man väl inte alls hängt med...

Nu ska jag glutta på TV resten av kvällen, bl.a. Lie To Me. Trevligt! :)

P.S. Får man ha med sig kamera in? Vågar man ta med sig systemarn???

6 kommentarer:

  1. Hjälp ni är ju Tippanvakt!!!
    Kan du gå in på min blogg o se vad som är fel jag kan inte redigera.

    Eva

    SvaraRadera
  2. Men gud vad kul!! I alla fall sa har jag addat dig pa Myspace (jag vet jag ar nagra ar forsent) men jag sag att du hade en massa bra musik, vilket ar smart. Sa nu far du faktiskt adda mig, for annars har jag inga vanner!!
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Gud vad coolt att se dem live!

    SvaraRadera
  4. Heeeeej!
    Och HAHAHA!!! jag fick ett gott skratt nar jag laste det dar om pannbandet :D
    Idag har vi traffat celia och brett och vi ar sa nojda, dom var jatte trevliga och snalla. Det kommer bli askul att fa vara med dom ett tag :)
    Och jag tror dom forstod allt jag sa aven fast jag stammar ibland nar jag pratar engelska :D hahaa!

    Jag saknar dig, har du inte fatt mitt sms??
    Puss och kram
    P.s bilder haller pa att laddas upp pa bloggen just nu :D

    SvaraRadera
  5. NEJ!!! Fy så orättvist. Jag vill också fara på Metallica konser!!!
    Hoppas ni får kul och det får ni ju!!!!
    Själv pluggar jag väl i min mp3 och lyssnar på dom här hemma!/elli

    SvaraRadera
  6. HJÄLP
    Vad är det som hänt med min blogg? det blir bara konstiga tecken och går inte att redigera.

    SvaraRadera