onsdag, mars 25, 2009

Tränat(!) idag

Sitter nu i soffan efter att satt i mig tre rågrutor med ost och gurka. Sippar på en kopp vitt te och känner tröttheten komma. Jag kom hem för en stund sedan från ett pass i gymmet! 8O

Jag fick ett prova-på-en-gång-gratis-kort på Ego och Karolina drog med mig dit efter jobbet. Tack för det! Det var längesen sist och jag känner att det var precis vad jag behövde. Ska nog satsa på ett gymkort där, det är så många från jobbet som går dit så man kan nog bli med dragen dit ofta. Måste ha någon som peppar mig i början tills jag blivit hooked själv. ;)

Imorgon ska jag ha träningsvärk och träffa Emelie, hon flyttar snart och lämnar Sundsvall. *snyft* Jag kommer sakna henne så...
Ska även påbörja mitt projekt med datorrummet. Får se hur mycket jag hinner med, har en del ärenden och daten, men på fredag ska det vara koncentrerat röjande! :D

Nej, ska nog ta katten, Leeloo, som spinner som en traktor i min famn och dra mig mot sängs och fortsätta läsa på New Moon.
Hörs imorgon!

P.S. Tur att jag tränade, det var ju våffeldagen idag och cheferna bjöd på nygräddade våfflor i personalrummet. GULD! :D

1 kommentar:

  1. Tackar! :) Det kanns skitbra och nu ar jag lite mer lik dig ocksa sa nar jag far en san dar sakna katja jatte mycket grej sa kan jag bara kolla pa luggen, hahaa :D
    Nacklugg ska bli ;D

    Tranat? DU? Jag ar stolt ;) Sjalv har jag ocksa tranat imorse, jag bar min ryggsack ca 400 meter och uppfor 4 trappor imorse nar vi bytte hostel. Nu behover jag inte trana pa en sadar tva manader igen :D

    Kom NU vettja! Det ar skit harligt vader, inte for att vi ar trotta pa varmen men det ar ganska skont att kunna andas och samtidigt ha sandaler, klanning och tights. FAN vad jag alskar tights. hahaa :D

    Nej nu ska jag uppdatera bloggen igen, erik har hittat jobb ;D

    Pusskram

    SvaraRadera