fredag, mars 20, 2009

Foton på älsklingarna

Tog lite foton på dom finaste ungarna i världen och ville lägga upp några av dom. Dessa togs på vår Melodifestivals-mys-pyjamas-kväll.



Först ut har vi Oliver som visade upp hans nya outfit som han ska ha vid slaskigt väder. Visst är han fin?! :D Sen har vi Thea till höger som smakar på klädernas taggar. ;)

Thea gråter inte på fotot, vilket är förvånande då hon mer eller mindre grät hela första kvällen då jag hälsade på. Vågade inte ens titta på henne och läppen började darra. Jag måste ha sett skrämm-
ande ut... :/


Denna kväll tittade vi inte bara på Melodifestival-
en
, det spelades även med Yo-Gi-Oh-korten, ritades och gjordes snygga grimarser, vilket Davve demon-
strerar här bredvid. ;)



Och idag har jag konstaterat att jag har ganska lång ledighet igen över påsken. Då hoppas jag på att jag ska kunna ha en myskväll igen med pojkarna. Vi kommer med största sannolikhet kunna åka upp då igen. :D

P.S. Thea och jag blev goda vänner till slut och det blev många leenden och "skratt" innan jag var tvungen att åka hem. Yipiii!

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina kort på ungarna!!!!

    SvaraRadera
  2. Förstår att du saknar barnen, det är jobbigt när man alltid måste säga hej, just när blygseln gått över.

    Jag har PROBLEM m bloggen, det går inte att göra någonting. Jag publicerar en nu som jag skrev i gårkväll men allt är fel, text, färg, bildplacering. Fundera vad det kan vara.
    Eva

    SvaraRadera