lördag, mars 28, 2009

Fynd: Svarta pumps

Jag körde ut till Birsta City imorse för att kolla in grejerna på Lindex som jag skrev om igår. Haremsbyxorna var alldeles för stora! Fanns inte i mindre storlek än 36 så dom fick vara. Det bidde inga armband heller för dom var naturligtvis slut. MEN väskan köpte jag! :P
Det blev håligheter hemma att fylla då jag kastade bort 6 väskor i rensningen igår. :D




Dessutom gjorde jag ett riktigt fynd på Scorett, då dom nu firar 1 år hade dom lite skor (NYHETER!) som dom sålde för halva priset under helgen. Jag investerade i ett par svarta pumps! :D
Det fanns ett par kvar i min storlek så jag slog till. 499 ord.pris (vilket jag inte skulle betala för jag använder inte klack speciellt ofta) och nu 249,50 kr! Äntligen, som jag har letat! Wohooo!
Som ni också ser finns här ett par vita tygskor, dessa köpte jag i torsdags för endast 199 kr på DNA. Men dom kommer jag först börja använda då slasket är borta, man behöver ju inte förstöra dom på en gång... ;)

Gick även förbi Monki - biiig mistake! Toppen och ett svart skärp fick följa med mig hem... Jag ska nog föra tillbaka två av klänningarna som jag köpte på H&M, D ska få hjälpa mig med vad jag ska behålla. ;)
Kissen som syns på bild har jag inte köpt, det är lilla Leeloo som också ville vara med. ;)

Nu har jag städat och tvättat kläder. Dags att göra något att äta och sen börja göra sig iordning för kvällens fest. :D
Later, Taters!

3 kommentarer:

  1. Har du K A S T A T 6 väskor?????????

    SvaraRadera
  2. HA HA
    Bara så du vet Ellie så finns det 156 st kvar.

    Från en som vet (som också har en hundra st.)

    SvaraRadera
  3. Hahaaa! ;)
    6 vaskor ar ingenting for katja, fast jag ska nog kanske inte saga sa mycket heller :P

    Forrsten, jag laser ikapp lite bloggar nu nar jag sjalv laddar upp bilder och det ser ut som att sverige bjuder pa bra var och sommarshopping :) Nastan sa att jag onskar att jag ocksa kunde handla lite dar, har ar det mest host/vinterklader som finns i butikerna nu. Inte for att det ar sa hostigt ute men du vet vad jag menar. Jag vill ju ha sota blommiga saker och det ar svart att fa tag i.
    Men jag overlever ;D

    Kram

    SvaraRadera