måndag, mars 23, 2009

Humorkväll

Efter en dag på jobbet och middag, spaghetti och köttfärssås, så ska jag slå mig ner i soffan och se nya, dubbla avsnitt av 2½ män och My Name Is Earl. Sweet! :D

Ibland tar livet svängar som man inte riktigt kunde förutse. Man kan bara hoppas att det är till det bästa och till lycka, även om det inte är det för alla.

Jag funderar på om jag ska gå på Make Up Stores klubbkväll på torsdag. Har jag råd med det, eller ska jag strunta i det och spara pengar? Skulle vara trev-
ligt att ha lite pengar kvar mer än en vecka efter löning. ;)

Nu ska det bli humor i två timmar och måla naglarna samtidigt. Kanske marinblått idag? Naglarna är så korta... Ja det blir nog en av mina favorit färger idag, Make Up Store "Raven". Ha en trevlig kväll allihopa!
/Slösa.

3 kommentarer:

  1. AH AH AH!! Jag vill komma hem och hjalpa dig med datarummet! Det kommer bli sa jakla kul att gora om dar och helst nar ni ska ha nya mobler dit! och syhornan! Om du far en syhorna dit sa kommer jag hem med forsta basta plan!! Om du lar mig att sy forstas?! ;D eller, okej, du behover inte lara mig, bara du syr AT mig ;D
    Hahaa, skamt och sido, det kommer bli riktigt kul tror jag. Hade jag varit hemma hade jag hjalpt dig, nu hjalper jag dig harifran med tankekraft och brainstorming nar du fastnar. Posta massor med bilder!! :)
    Puss och kram
    P.s vilken snall make du har som koper mobler at dig, jag hoppas jag ocksa far en san ;)
    (Har redan en bra kille, han koper skor till mig sa an sa lange ar jag nojd) ;)

    SvaraRadera
  2. hej igen!
    Forresten sa saknar jag dig valdsamt mycket i storstaden ocksa!
    Har skulle vi kunna ga i affarer i flera veckor ju! hahaa :D

    akvariumet var helt fantastiskt! Shit vad mycket vackra fiskar och konstiga saker det finns i haven. Hade dom DUNGOS dar nar ni var dar? De ar typ en sorts val eller natt. Hur sota som heeeeelst! och jag haller med, det var sa jakla coolt att ga i tunnlarna!
    Idag ska vi aka till paddington och ga pa oxford street och sa ska vi ta farjan till opera huset och kolla pa det. (om vi hinner alltsa ;) )
    Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Hej an en gang :D
    Det blev na knas nar jag laddade upp massor med bilder pa bloggen precis, en del bilder ser man bara halva av, kan du kolla om det ser ut sa pa din dator ocksa, och om det gor det och det inte ar allt for jobbigt, ids du kanske ordna upp dom lite grann. Ordningen spelar absolut ingen roll, bara alla syns.
    kram

    SvaraRadera