fredag, mars 27, 2009

Note to self


Bilder från Lindex Shop Online och monterat av mig.

Surfar runt lite grann på Lindex.se - vilket jag INTE borde göra!
Iaf så tror jag att jag måste till Lindex imorgon och checka in dessa prylar. ;)
Byxorna och armbanden "hittade" jag på MyShoebox blogg och väskan har
Lill-Katja redan. Sååå fina!
Fast man vet ju aldrig hur byxorna och armbanden sitter på...
/Katja Mirélle Slösa T.H.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Det slog mig just:
Idag är det exakt bara 2 månader kvar tills jag fyller 33! 8O

2 kommentarer:

  1. precis samma med mig! måste iväg till lindex imorgon för att titta på en del saker :)

    SvaraRadera
  2. Den väskan är fin!! Jag har vart på tradera och sökt den ultimata väskan men ikke sa nikke. Den finns inte än och då måste jag alltså prova en massa ifall jag nu skulle få napp!!

    SvaraRadera