tisdag, mars 24, 2009

I ♥ LEON

Med Pyttes bortgång så börjar man ju tänka på sina egna katter och funderingarna går, vid sådana här tillfällen, till hur länge man får vara välsignad med deras sällskap.

Idag är det 3 år och 1 månad sedan vår egen lilla Leon gick bort. Tänk att tiden går så fort. Jag saknar honom fruktansvärt mycket fortfarande. Det var en alldeles speciell liten kille som letade sig in i folks hjärtan mycket snabbt.

Ett par veckor sedan såg jag på TV, en scen i en serie, där en liten kattunge sprang och som såg ut PRECIS som Leon gjorde då han var en liten putte. Dammen brast på en gång. Den kvällen gjorde jag denna:



Man slutar aldrig sakna dom små liven...

3 kommentarer:

  1. det är såklart att jag gör!!! när ska vi ses? :) Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Leon var en mycket speciell personlighet, jag tänker också ofta på honom.
    Djur man haft glömmer man aldrig men med tiden kan man le åt minnena och tänka tack för att jag fick ha dig.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, jag förstår verkligen!!! Det har gått lite mer än en månad sen våran kisse (som såg ut som Pytte) dog och bara jag tänker på det så gråter jag.

    SvaraRadera