lördag, mars 14, 2009

Personlighetstest

Har nu på morgonen varit tillsammans med syrran till solariet och grillat mig i
20 min. Vad skönt det var! Min vita kropp har inte sett något som liknar sol sen i september, alldeles för länge sen sist! Planerar nu vad jag ska göra idag.
Två saker är bestämda;
1. Göra Tack-kort!
2. Melodifestivalskväll/pyamasparty med brorssönerna. Wohooo!

Dags att sätta igång med Tack-korten, men jag passade på nyss att göra ett litet personlighetstest som jag såg att Tanya och gjort. Gillar sånt! ;)

Mitt resultat:
You Are An INFP

The Idealist
You are a creative person with a great imagination. You enjoy living in your own inner world. Open minded and accepting, you strive for harmony in your important relationships. It takes a long time for people to get to know you. You are hesitant to let people get close to you. But once you care for someone, you do everything you can to help them grow and develop.

In love, you tend to have high (and often unrealistic) standards. You are very sensitive. You tend to have intense feelings.
At work, you need to do something that expresses your personal values.
You would make an excellent writer, psychologist, or artist.
How you see yourself: Unselfish, empathetic, and spiritual. When other people don't get you, they see you as: Unrealistic, naive, and weak.


What's Your Personality Type? Gör testet själv! :)
Tyckte det var ett överlag precist resultat. Dock upplever jag inte att jag är svår att lära känna, men vad vet jag? ;)

Tanya: Great minds... ;)

2 kommentarer:

  1. Av någon outgrundlig anledning har jag slitit ut telefonen den här veckan!
    Har ni någon gammal? eller måste jag rusa iväg och köpa en ny?
    Ps Zizzi och Fanny har gått KK

    Svärmor

    SvaraRadera
  2. Vad kul med tackkort. Sicka garna min till mamma. Hennes adress ar
    Kristina ölund
    Oxhagevagen 16
    70348 Orebro.
    Jag ar radd att det ska komma pa villovagar. Eftersom jag inte har ny adress annu.
    Har flyttat fram min resa till den forsta, sa jag funderar pa att komma och halsa pa, men jag hor av mig.

    SvaraRadera