måndag, mars 30, 2009

Måndag = humorkväll

Jag älskar måndagkvällarna! 2½ män och My Name Is Earl är två timmar av ren humor, det kan vända vilket sugig dag som helst till något kul.

Bakisdag #2 är snart över och imorgon kommer jag vara mig själv igen. Åh, så sköönt. Jag försov mig imorse. Dumma vintertid! Jag blev 5 min försenad, slängde på lite smink men hann inte fixa håret. En dåligt start på dagen...
Men det blev lite bättre då Sofie och jag käkade Taco-buffé idag till lunch.
Det var precis vad jag behövde, började må myckte bättre då. ;)

Vaknade med ångest igen över lördagen, men idag har vi skrattat bort allting, det är så skönt med kompisar som är så coola! :) Love you girrrlz!

Nu ska jag fortsätta glutta på My Name Is Earl och sen gå och lägga mig.
Jag behöver ta igen lite förlorad nattsömn... Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar