måndag, mars 02, 2009

Jakten på en ny mobiltelefon

Då har man avverkat den första dagen på en ny arbetsvecka och den gick riktigt snabbt. Sweet! =)
Imorgon är jag ledig och jag ska att ta mig in till stan och surra med Emelie, snart drar hon ju till Fränsta så jag måste passa på att umgås med henne.

Jag är fruktansvärt less på min mobil, högtalaren har sprängts eller nått. Det sprakar och hörs väldigt dåligt då jag pratar med folk... Suck. Det har varit så ett bra tag, men det käns inte som att jag har råd att köpa en ny riktigt än.
I väntan på att få det, så surfar jag och letar efter någon snygg mobil. ;)

Här är mina kandidater:

Bilder tagna från SonyEricsson.se. Montage gjort av mig.

MEN! Mitt förstahandsval G705 går inte att köpa i Sverige än iaf, W715 är ju ganska lik den men inte klockren.
W508 är snygg och vikmodell (som jag vill ha) men går ej att köpa än. Den har heller inte så bra kamera som jag önskar mig, men det går att byta skal på den! Hur kul är inte det?! Utbytbara skal är tillbaka! ;)
Tror att det lutar mot en vit W508, mest för designen - så snyggt med vitt! :D

Jahapp, det var det jag hade att säga idag. ;)
Eller nej, måste tillägga att det är kul att ha fått fin feedback på vårt tackkortsfoto. Tack ska ni ha! =D

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du undrade över typsnittet i min header på bloggen. Nå. Min header är pappersscrappad och bara fotad så det är remsor av hederlig gammal dymoapparat från Clas ohlson .. MEN dymotext finns som typsnitt också. Jag tror det heter GF Ordner. Borde finnas på dafont.com =)
    Lycka till!

    ps.. jag har dregglat runt bland dina bröllopsinlägg nu med eftersom ja gifter mig i maj.. Guuu va ni var fina!

    SvaraRadera
  2. Kul att få en kommentar innan jag jag hunnit fnula färdigt. Det tar sin tid petimeter som man är med oväsentligheter.
    Jodå Tippan är nyborstad och glad hon säger att hon ska ha en annan strategi mot katterna nästa gång? jag vet inte vad hon tänker?
    Jag har inte fnulat på mig jeansen ännu, kanske väntar ett tag. Hittade nåt annat på KappA liten klänning m topp, provade var jättebra men blev snål. Hm måste nog till stan i morgon också. Har i alla fall flyttat från X-lint till vanlig avd, det är ju positivt.
    Kram o Godnatt

    SvaraRadera