tisdag, mars 03, 2009

Förtöjning - steg 1

Har varit ledig från jobbet idag och passade på att hälsa på Emelie en sväng,
vi lunchade tillsammans. Jag hämtade ut min "gratis" sushi-lunch som jag sparat ihop. Det är bra med klippkort! ;)
Alltid lika kul att träffa Emelie, hoppas att det inte blir alltför sällan då hon flyttar... Tack för att du putsade luggen på mig! :D



Idag har jag provat min rosa mascara för första gången. Ser ni den i bilderna? Jättefin! Ska prova lite olika sminkningar till den. Skoj! ;)



Jag var även till Pleasure och satte i nya örhängen som töjer ut hålen lite (som syns på bilderna ovan), har ett par fina smycken som jag ska sätta i om två veckor. Maken blev inte nöjd över detta, han tycker jag börjar likna en galen punkare. Men han kommer nog fortsätta älska mig ändå. ;)
Hålen går tillbaka sen då jag vill plocka ur hängena, dom är töjda så pass lite. Örsnibbarna är väldigt ömma nu. Kommer nog att kännas då jag ska sova inatt, hoppas jag kan somna på rygg men det änns tveksamt...

Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av CSI:NY.
Toodles!

P.S. Jävla vilka sneda tänder jag har i underkäken! 8O

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du är så söt, men tänk på gammeltanterna med guldringar som hänger/tynger ner örsnibbarna!!!
    Jag var förbi hos dig på jobbet på em men du var inte där då, eftersom jag inte hade nåt speciellt att säga så frågade jag inte. Hm jag hade behövt låna toa, men det klarade sig.

    Svärmor

    SvaraRadera