söndag, augusti 24, 2008

2½ år...


...har gått idag sen älskade ♥Leon♥ gick bort. Känns inte som att det är så länge sedan. Jag saknar honom så väldigt mycket. Ibland kan jag inte hålla bort tårarna då jag tänker på honom trots att det gått så länge. Min lilla älsklingsplutt. Han var ju så go och unik.

Jobbade ju idag. Huuur lungt som helst. Det var inte många samtal eller kunder under mina fyra timmar. Jag hade en hel del annat att göra, och var fullt sysselsatt, fram till att det var en halv timme kvar. Så dagen gick snabbt iaf.
Sen vankades det middag hos svärmor - igen. :)
Vi var ute i stugan och njöt av det vackra vädret, kanske t.o.m. den sista varma sommardagen? Skönt att jag hann uppleva en liten stund i den. :)

Mitt under middagen ringde Stina och frågade om inte Kristian och hon kunde sova hos oss inatt. Dom är på roadtrip och semester, ska ner till Stockholm, och vill sova här på vägen neråt. Självklart ska dom göra det! =)

Danne sover nu på soffan. Efter att han masat sig till sängen, om en stund, ska jag bädda i den så dom kan sova där. Vi har ingen annanstans att låta folk sova... Skulle inte vara helt fel med ett gästrum med bäddsoffa, eller extra säng. Alltså, vi måste ha större boende.

Det var allt för idag. Toodles!

En extra puss och tanke till Leon. Saknar dig, bubben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar