söndag, augusti 03, 2008

CD-förvaring

Jag är så less på alla dessa "CD-förvaringspärmar" jag har liggandes i högar för att "hålla ordning" på mina brända skivor..! Inte är det någon ordning på mina foton på detta vis heller...man får ju bläddra igenom dom helt och hållet för att leta efter en specifik cd. Satt och funderade över detta problem och kom på det perfekta stället att leta inspiration på - GRANIT.com - och inte blev jag besviken. =D


Montage: jag. Bilder: Granit.com.

Granit erbjöd den perfekta lösningen. Dubbla CD-boxar som jag kompletterar med CD-plastfickor och register. Perfekt! Då kan jag fortsätta öka på detta allt eftersom det uppstår behov. Ska investera i dessa så fort jag tar mig ut till Birsta City. Kanske redan imorgon, om jag har tur. =)



Idag har vi suttit inomhus och kollat på en hel del program, som vi spelat in under semestern. Det kändes helt OK faktiskt, med tanke på att det har regnat i princip hela dagen. Då det uppstod en liten paus i droppandet, tog D och jag en kort uppfriskande promenad.

Det kändes som att sniglarna höll på att invadera landet, inga mördarsniglar direkt (tror jag iaf). Dom var inte så stora som jag uppfattat att dom ska vara. Dom små långsamma snubbarna var överallt på vägen där vi gick...

Nej, nu är det dags att gå och lägga sig. Börjar kl 9 imorgon, en timme tidigare än normalt. Har inte hunnit vänja mig vid detta än. Ska nog lägga mig och läsa lite så att John Blund kan hitta mig. ;)
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar