torsdag, augusti 28, 2008

Vampyrer



Det har ju gått en väldigt bra TV-serieTV3 under sommaren som heter Moonlight, som handlar om en privatdetektiv, Mick St. John, som också är vampyr. Jag älskar den här serien, men tyvärr så blev det bara 16 avsnitt av den totalt innan den lades ner. Prupp! Mycket tråkigt...

Ett nytt hopp har tänts då jag igår fick veta av D att han läst att en ny TV-serie om vampyrer snart ska ha premiär! Sweet!
Det är HBO som 7 september börjar visa serien True Blood. Alla HBO-serier brukar ju vara väldigt bra och har hög klass, så jag har stora förväntningar och förhoppningar. ;)

Se trailern för True Blood nedanför om du är intresserad. :)



Nu ska jag fortsätta min lediga dag (efter sju arbetsdagar på raken) med att titta på en film. Eller...först måste jag nog betala räkningarna så jag vet vad jag har att röra mig med resten av månaden.

I e.m. ska jag och strosa runt på stan och Birsta för att se om man kan shoppa ngt. Det är 10% på allt på H&M idag, med Clubkort, både i butik och på webshoppen. Ska dit och se om det finns ngt kul att köpa.

Nej, nu ska vi se vad jag ska sätta i DVD:n... Det blir nog Deja Vu som jag inte hunnit se tidigare. Den tycker jag verkar bra. :)

Later, alligator!

1 kommentar:

  1. Jag har sett deja vu, kommer dock inte igåh om jag tyckte om den eller inte. Och eftersom jag inte kommer ihåg så borde det betyda att jag tyckte den var okej :P

    Påminn mig sen :)

    SvaraRadera