lördag, augusti 09, 2008

Lördag

Åh! Vad jag är trött... Varje morgon känns det otroligt tugnt att kliva upp.
Vet inte vad det är, kanske det höstliknande vädret? Idag är det soligt och vackert ute, men mycket kylig luft. En bidragande orsak till höstkänslor...
Är sommaren slut?

Vilken tur att jag ska till Bulgarien en vecka i september! Där måste det ju fortfarande vara lite värme och sol. =) Packa ner bikinisarna måste jag göra, det finns en gigantisk pool där. Sweet!

Jobbar idag och direkt efter jobbet åker Danne och jag till stugan för att äta middag. Sen kanske vi drar och kollar på Takida och Backyard Babies i Folkets Park ikväll. Har planerat att göra det väldigt länge, men imorse när jag steg upp så kändes det jobbigt att gå ut ikväll. Men när gruset gnuggats bort ur ögonen ordentligt kanske jag känner mig peppad igen. :)

Det här är sista dagen jag jobbar på ett bra tag framöver. Är ledig hela nästa vecka!
Har en massa grejer att göra då; se på OS, städa, designa och tillverka inbjudningskort till bröllopet (börjar bli brådis nu). Inbjudningskorten kommer ju inte gå på en kvart direkt. ;)

Nej, nu måste jag jobba vidare. Det är väldigt lugnt idag, men det brukar bli mer livat kring kl. 12. Får se hur det blir idag, Drakbåtsfestivalen är ju i full gång nu. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar