tisdag, augusti 05, 2008

Tårta och presenter

Idag fyller Maggie 21 år!
GRAAAAAAAAAAAAAAATIS!
=D
Det måste firas! Så ikväll, efter jobbet, blir det alltså presenter och tårta. Mumma! Hoppas att hon tycker om våran present...tror det. Kan inte skriva vad det är just nu, den lille rackaren är flitig på att läsa bloggar. Hon kommer garanterat att ha läst detta inlägg innan kalaset.
Hmmm... Vad mycket 'ordbajseri' det blev där...

Bilden ovan (på mig och Maggie) är tagen på Modette-kvällen hos Vero Moda. Jisses, vi ser ut som ett par konstiga trädgårdstomtar på speed... Hatar sådana objektiv på kamerorna. Inte nog med att man är 3 äpplen hög, dom måste framhäva dom korta benen så att man ser ut som en "bruna-bönor-korv-på-tandpetare".

Igår efter jobbet åkte Maggie och jag ut till Birsta City. Jag marcherade in på Granit och köpte mig "ordning-och-reda-på-cd-skivor-prylarna" som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Sweet! Vad fint det blev! =)

Tyvärr var ju plastfickorna lite dyra, och jag kommer så småningom behöva mååånga fodral för att fylla lådorna. Ska vid tillfälle gå och leta efter ett billigare alternativ på stan.

Jag marcherade in på fler ställen också, men dom behöver vi inte nämna. ;)

Till sist vill jag också skriva till min mami - tack så mycket!
Vad gullig och generös du är! Puss & kram!

2 kommentarer: