tisdag, augusti 19, 2008

To-Do-List

Var på kurs ikväll på jobbet. Vi har tagit in American Crew's produkter och vi fick en genomgång av dom. Dessutom fick vi se Johan, från American Crew, då han visade hur man kunde klippa två olika frisyrer och vad man kan tänka på. Inte för att jag direkt har någon nytta av det (klippstuffet) personligen, men det är alltid lika intressant. Men produkterna verkar SUPER!

Imorgon är den sista lediga dagen jag har på ett tag, sen blir det 7 dagars jobb i ett svep. Detta innebär tyvärr att jag INTE kan åka upp på Theas♥ dop. *snyft* Jag har stuvat om så mycket i mitt schema tidigare och det blir problem med att stuva om för den kommande helgen för dopet, så det funkade inte... Nå, jag kan väl räkna med att dopdeltagarna tar mycket foton och berättar att som hänt efteråt. Men detta innebär också att jag kan träffa hela familjen i september i Ö-vik på Star Wars: The Exhibition istället. Det känns kul iaf.

Nu till min To-Do-List. Eftersom jag jobbar i flera dagar, och då inte kommer att få så mycket gjort under den perioden (känner mig själv), så har jag en del jag måste göra imorgon...

To-Do-List onsdag 20 augusti 2008
 Rensa förrådet (får inte skjuta upp det längre!)
 Ta foto på balkongen (för ett ev. projekt med Pilgården)
 Städa igen (så det håller en vecka)
 Städa/rensa i bokyllan

Hur ska jag hinna med allt? All denna rensning kommer att ta mer tid än beräknat, det känner jag på mig. Grejen är den att jag ska vara klar till kl. 16, då kommer D hem och då får jag inte göra dessa grejer ifred. ;)

Nu ska jag kolla klart Frasier på 9:an. Sen ska jag nog pallra mig i säng. Natti.

P.S. Det är verkligen inte Sveriges OS den här gången...
Inte mycket som går vägen. Prupp! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar