söndag, augusti 10, 2008

Mer energi och mer peppad

Idag har det varit strålande väder, lite småkyligt emellanåt i luften med strålande sol. Vi spenderade dagen ute i stugan tillsammans med Tippan (svärmors Bouvier des Flanders).

Satt och kollade lite OS-TV då och då. Mycket intressanta sporter som startat denna första vecka; bl.a. simning, basket och handboll... Trelig dag med första OS-medaljen och en del slagna svenska rekord i simning. Sweet!

Jag blev mycket mer peppad i humöret efter att äntligen fått vara ute i solen. Har inte varit ute i solen på ett par veckor... På vår semester missade vi ju solen hela tiden... :/

Solen gav mig energi att ta tag i saker imorgon. Jag ska städa, fixa till i sovrummet. Måste göra lite nytt och ändra lite. :) Handla in lite grejer från IKEA, och handla grejer på Panduro och Jula för pysslet. Åååh! Vad roligt!
Hoppas bara då att allt jag behöver finns...

Nu ska jag leta igenom mina foton, och se om jag kan hitta några fina att skriva ut och rama in, och hänga upp i sovrummet. :) Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar