måndag, augusti 11, 2008

Mail från Hampus

Åh! Vad roligt! När jag kollade mailen för ett par timmar sedan hade jag fått mail från min brorson Hampus! Sweet! Han fyller 9 år den 26 augusti.
Jag pratade med min brorsa om detta, och om vad Hampus önskar sig i födelsedagspresent, tidigare idag. Han skulle be Hampus maila mig sin önskelista, och mycket riktigt det var det jag hade fått.

Det var så sött så den måste få ett eget inlägg! =)
Så här såg det ut:

"hampus önske lista till katina

hej katja,pappa bad mig skicka en önske lista till dig...så jag gjorde det.nu ska du få höra...

...jag önskar mig yu-gi-oh kort,star wars lego,star wars figurer eller tv spel.

hej då katja(glöm inte att hälsa danne från mig)"


Cute! Eller hur? ;)
Jag tror att "Katina" kom från att han kanske först skrev Stina och sen skulle ändra till Katja. Vad tror du? ;)
Danne funderar på att börja kalla mig för det nu. Haha. God natt.
/Katina

1 kommentar:

  1. Hej Katina!
    Jag tycker det passar dig och nu ska jag hänga på Danne och kalla dig det :D

    SvaraRadera