fredag, augusti 15, 2008

Surprise!

En trevlig grej hände mig igår kväll. En gammal klasskompis och god vän från högstadiet, Katja, skickade mig ett sms igår kväll då vi satt på båten. Hon var i stan och undrade om inte vi kunde träffas och surra lite! =D

Vi ska träffas imorgon, hon kommer och hälsar på tillsammans med sin nykläckta dotter. =) Vad kul det ska bli att ses. Det är typ 5 år sen sist, då vi hade klassträff. Före det...måste vara mer än tio år, så typ 13 år sen! 8O

Jag har fortfarande svårt att greppa att jag har blivit så pass gammal att man kan säga att något är XX år sen! Då menar jag tvåsiffriga årtal... :P

Imorgon bitti kommer även Danne och Caroline och hälsar på, dom är på väg upp mot Tornedalen och kommer hit en sväng och äter frukost innan dom åker vidare. Det är ett år sen vi var och hälsade på dom i Olso. Ska också bli jätte kul! Synd att dom inte stannar längre.

Är det bara jag som tycker att livet glider på, händer inte så mycket...
Och helt plötsligt kommer det folk och hälsar på en som man inte träffat på länge. Alla kommer på en gång! Dom sprider inte ut sig, utan alla kommer samma vecka, samma helg eller samma dag. ;)

Nej, det får mig att inse att jag måste gå och lägga mig. Nighty, night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar