lördag, augusti 02, 2008

Daniel & jag = 9 år idag

Ja, tiden går fort när man har roligt! =)
Idag har D och jag varit tillsammans i hela 9 år - GRATTIS till oss!
Vem hade trott det dagen vi började 'dejta' varandra? =)
Vi firar denna dag med att gå och käka på den nya italienska restaurangen i stan (vad den heter kommer jag inte ihåg nu...). Hade hoppats att vi skulle gå och se Batman - The Dark Knight ikväll. Men jag jobbar till 17 så det blir lite tajt att hinna till första föreställningen, och den senare orkar han inte gå på (han ska ju ha sin 'kvälls-nap' då...). ;)
Nå, vi kanske går och ser den imorgon istället. :)

Vi ser någon film hemma istället. Det har kommit hem några filmer medans vi var borta. Maggie och Erik ska också följa med och käka och även se film sen.
I veckan kom våra högtalare och ställningen till ny-TV:n också. Sweet!
Vi monterade ihop den igår kväll, direkt då vi kom hem. Det ser ju betydligt bättre ut utan den enerverande pappkartongen som stog och höll upp den tills dess. :)

Nej, nu ska jag beta av sista timmen på jobbet, sen bär det av hem åt. Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar