torsdag, augusti 28, 2008

Sweet shopping

Åh! Vad mycket kul det shoppades idag. =)
Dessutom betalade jag bort alla resterande skulder jag hade. Så skönt att bli av med allt sånt stuff. Nu är det bara Dannes och mitt gemensamma lån kvar som vi har på soffan från Mio. Inte mycket kvar där heller. :)
Passade på att betala bort skulderna då det kom in lite extra pengar i form av semesterdagar.

Satte också in pengar på mitt Spara-konto hos FOREX. Det är inte-röra-pengar som ska ligga där. Förutom när vi ska till New York i november, DÅ ska det shoppas! Sweet!

Åter till shoppingen. ;) Jag köpte ett skärp, 4 tröjor och ett linne på Monki! Alla jätte fina! En topp var nedsatt till 40:- så den åkte med i bara farten, en basic tee i en fin färg. Det var där jag köpte linnet med detta underbara tryck som ni ser t.v. =)

Hittade även ett Mimmi Pigg-linne på H&M som jag hade gett upp hoppet om att få i rätt storlek, eftersom den fanns tidigare i somras, men slut överallt. Vad roligt! Den är ju såå jag. =)

Det blev även en ny kappa till köksfönstret som jag funderat på ett tag nu. Den är riktigt fin, vit och enkel. Kommer vara jätte söt i köksfönstret. Ska hänga upp den imorgon, efter att jag städat köket ordentligt. Det är ett kaos där inne igen...

Nopp, nu ska jag varva ner och dra mig mot sängen. Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar