lördag, augusti 23, 2008

♥ Theas dop ♥


Idag döptes Thea Saimi Filippa.
Jag kunde tyvärr inte vara med henne i Haparanda denna stora dag, men jag var med henne i tankarna. =)
Visst är hon väl söt?! ;) Tog dessa kort på henne när vi var upp senast.
Elli skickade massor med foton från dopet. Tack så jätte mycket Elli!
Åh, vad jag saknar dom små liven!

Istället fick jag stå på jobbet hela dagen. Där var det smått kaos. Kortmaskinerna fungerade inte, men som tur är har vi en bankomat precis runt hörnet. Liite besvärligt...

Direkt efter jobbet gick jag hem, svidade om och åkte ut till stugan på kräftskiva. Mumma! Svärmor bjöd på kräftor, sallad, hennes super goda bröd, ostar (bl.a. brie) och vattenmelon. Sen bidde det glass och chokladpudding till efterrätt. Jag ser ut som att jag väntar barn i sjätte månaden nu...
Är otrooligt mätt. *Stööön* Tack för all den goda maten, Eva. :)

Nu måste jag inta horisontalläge i soffan, som Danne gjort för ett tag sen redan. Han slocknade direkt. *hihihi*

1 kommentar:

  1. Det supergoda brödet, är det hembakt eller???? Tänkte på receptet isåfall.
    I dag ska jag och Sara och Lotta till mattila och bistå med ev hjälp då Hampus har kalas för kompisarna. Kram

    SvaraRadera