måndag, augusti 18, 2008

Regnet öser ner...

Regnet verkligen öser ner utanför. Känner verkligen inte för att gå utanför dörrarna. Jag är en av dom som smälter i regn, alltså jag är gjord av socker.

Jag behöver dock göra ett besökArbetsförmedlingen idag. Yipiii...
Ska dit och göra en ny handlingsplan. Misstänker att det bara är 'a waste of time' med tanke på att ingenting har förändrats. Jobbar fortfarande deltid och söker andra heltidsjobb som dyker upp... Vad finns det mer att göra?

Jag ska försöka ta mig tid, och ork, att ta itu med vårt förråd. Det är fruktans-
värt packat där. Finns säkert en massa skrot och skräp där inne. Phui. Nå väl, det är ett måste. Passar väl bra en dag som denna. Det är ju bara så jobbigt att sätta igång, men ack så skönt när det är klart.

Ja ja. Nu ska jag fortsätta dagen, som jag brukar (när jag har möjlighet) då det ösregnar. Äta en sen, god frukost och se en film. Har ju några som ligger och väntar. =)
Toodles!

Correctomundo... Jag är en sån som skjuter upp saker (om det inte är kul) till sista stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar