måndag, augusti 11, 2008

IKEA-stuff

När D kommer hem, med bilen, drar jag till IKEA. Där ska inhandlas lite stuff. Det är alltid lika kul att handla grejer där och man får ju så mycket för pengarna. ;)

Här får ni se vad som ska inhandlas. Nya tavlor, till kök och sovrum.


Bilder tagna från IKEA.se. Montage: jag.


Bilder tagna från IKEA.se. Montage: jag.

Jag har en idé i huvudet vad gäller SNÄRTIG-blommorna, hoppas att den fungerar bra och inte bara i teorin. :)

Vinglas är jag också så sugen på! Dom känns ju som en rip-off på Essence-serien från Iittala. Men så länge jag inte har råd med den, så nöjer jag mig med den IKEA 365+ IVRIG. ;)

Hoppsan Kerstin! Nu börjar jag känna mig lite mer peppad..! =)
Jag ska nog ta tillfället i akt och börja städa.

Spännande tyngdlyftning idag! Vem hade kunnat ana det? Inte jag iaf som aldrig annars tittar på det, förutom i OS-sammanhang. Men kineserna imponerade starkt och jag satt ensam hemma och applåderade då dom vann överlägset. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar