måndag, augusti 11, 2008

Prupp!

Inatt kom Tant Röd (Haha! Vad töntigt!) och hälsade på...och nu sitter jag med en molande och ihållande värk. Ajajaj. Är på ett rätt dåligt humör och den energi jag hade igår, flög ut ur den öppna balkongdörren... Prupp!

Kanske infinner energin, och inspirationen, sig till i eftermiddag, så jag får något vettigt gjort idag. Försöker tänka på annat, och bli inspirerad igen, genom att surfa runt och leta efter en TV-bänk.

Mio Fronto
Bild från Mio.se

D och jag vill ju hitta en ny som bättre passar med vår Kuro och ändå fyller vårt behov. Det finns en TV-bänk som jag är sugen på just nu från Mio, från serien Fronto (syns ovan). Den var sååå fin i butiken! Den hade massor med plats och låg som vi vill ha den. Men det kommer ju nya möbler till hösten, så man får väl ha lite is i magen en stund till.

Mio Shiva
Bild från Mio.se

En annan fin möbel, som också skulle passa hos oss, men som har för lite plats är TV-möbels Shiva (ovan). Kanske man kan hitta något liknande någon annanstans ifrån, som har mer utrymme..?

Appropå bananer. Ääälskar Michael Phelps! Han gör OS-simningen så otroligt kul att se. Vilken kille! Håller tummarna för att han tar hem rekordet. =)
Och vilken simning, även av Sverige, i 4x100m freestyle! Pälsen ställer sig på kroppen i varje repris. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar