måndag, februari 02, 2009

9½ år

...har mannen i mitt liv och jag varit tillsammans idag. Grattis till oss! Detta firade vi med en romantisk middag för två i soffan, spagetti och köttfärssås. ;)

Dag 1 är avverkad, på en lång arbetsvecka. Alla dagar, utom onsdag, alltså 6 dagars vecka. Nå, det blir bra. Lite tungt, men det är nog för att jag jobbar hela helgen som det känns så. Om man tar dag för dag så brukar det gå fint. Mitt största bekymmer är att jag har en period nu då jag är väldigt morgon-
trött...

Har lovat att hjälpa lite vänner med olika datorstuff och vet inte riktigt hur jag ska hinna/orka med det denna vecka. Men jag är ju ledig hela nästa vecka och då finns det tid ordentligt med tid att lägga ner på deras projekt. :)

Försöker mig på att virka lite, och jag tror jag fått kläm på det. Har gjort en liten grej, och den blev till en början lite knölig och inte riktigt som den skulle, men andra halvan gick bättre. Har ju faktiskt inte virkat något sen mitt-
en på tonåren så...
Nu ska jag alltså försöka mig på att göra en grej och ni ska sen få se vad det blir. Kan dröja lite innan den blir klar eftersom jag jobbar en del, men innan veckan är slut borde jag ha den klar.
Hoppas jag inte är alltför tidsoptimistisk nu. ;)

Dags att dra sig till sängen och läsa lite om jag ska orka upp imorgon. Toodles!

2 kommentarer:

  1. Grattis till jubilaret!!!!
    Det ska bli spännande att se vad du virkat.
    Är i Mattila hos Lilla O , Emil och davve. Den äldsta är i skola och dom 2 yngre ligger helt utslagna i sofforna med 40 graders feber.
    Nu väntar jag bara på att Malin eller stefan hör av sej och berättar att op gått bra!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS paret! :)
    Jag ar sa glad for eran skull :)

    SvaraRadera