söndag, februari 08, 2009

Foto: Mina älskade ting

Jag är galen i söta ting och då menar jag GALEN! Fick lust att ta lite foton på en del av dom och tänkte att jag skulle dela med mig av dom här. ;)
















Hmmm...en del var det ja... Det var visst lite mer än jag tänkt mig och det är inte allt! Kanske har D rätt i att jag har för mycket grejer? NOT!

Den dagen vi köper ett hus ska jag ha ett eget rum. Ett eget rum för alla mina grejer! Det ska vara hyllor runt om på alla väggar där alla mina fina saker bor och mitt i rummet ska jag ha en fåtölj. Denna fåtölj ska kunna snurra 180º och i den ska jag sitta och snurra runt, titta och klappa på alla mina vackra och söta saker som gör att jag blir så glad. Detta är min dröm! :D

That's all folks! Until tomorrow...

1 kommentar:

  1. hahaa, och viktigt att tillaggas ar att DINA BARN INTE FAR KOMMA IN I DET RUMMET!!!!
    haaaa

    SvaraRadera