onsdag, februari 25, 2009

Låååång dag

Vad på jobbet redan kl 8 för frukost- och onsdagsmöte. Slutade kl 19 så det blev en väldigt lång dag idag. D kom och hämtade mig från jobbet och vi åkte ut till Birsta, jag till Monki för att köpa hårband och D till IKEA för att köpa en ny resårmadrass(!).

Maken har funderat på att köpa en hårdare madrass länge och nu skriker hans rygg efter en, säger han iaf. Såg inte fram emot att kånka upp madrassjävlen, men vad gör man inte för den man älskar? :)
Efter mycket frustande och pustande så fick vi äntligen upp den, men jag bara orkade inte försöka bädda ner den i sängen. Glöm den tanken! D får helt enkelt sova på madrassen på golvet inne i vardagsrummet. :P
Och det är precis vad han gör nu. Jag ska nog följa hans exempel, men sova i min egen sänghalva. ;)

Detta var väl det mest intressanta som hände idag. Not so much alltså. ;)
Natti, natti.

2 kommentarer:

  1. Hahaa, det passade ju perfekt med en madrass i vardagsrummet for Danne ;)
    Ja jag tankte ju det ocksa att C och B sakrt tycker att det ar okej att vi bor dar men man vill ju anda inte bara ta det forgivet. Tycker du jag ska fraga dom pa natt satt eller ta det forgivet helt enkelt?
    Och sjalvklart ska dom ha presenter! Bade fran oss och er, sag bara till vad vi ska kopa fran er, och ge garna en hint om vad vi kan kopa fran oss ;)
    Vi tankte kopa en flaska vin till C och B fran oss ocksa, som tack :) Laster det bra? :)

    Har du sett min snygga solbrillor? ;) Jag tankte pa dig nar kag kopte dom for typ 25 kronor ;)

    Igar snorklade vi helda dagen i reven, det var HELT FANTASTISKT! Shit, det ska jag gora igen innan jag dor. Kanske dyka till och med! Ni borde ha varit har med oss och snorklat med oss!

    Nu ska vi boka flyg till brisbane igen, aker imorn eller pa lordag. sen tar vi bussen fran brisbane till noosa och ar dar en vecka och sen ar det dags att mota upp c och b i surfers. Och dar har vi redan fixat boende :) Det ska bli saaaaaa kul! Ni hinner fortfarande komma med ;)

    Nej, nu ar det dags att ordna annat. Men vi hors snart igen!
    Puss och kraaaam
    Halsa Danne

    SvaraRadera
  2. Forrsten!
    Jag haller med! VISST AR HARET FINT?! och jag gor ingenting med det, eftersom vi badar varje dag sa bloter jag ju det men vi tvattar inte varje dag eftersom schampoot tar slut sa fort da ;) sen satter jag bara i kerastase, den roda och sen den orangea och sa lite mitchell det dar serumet. sen vips sa sjalvtorkar det sa fint. helst nar jag duschar pa eftermiddagen, sen vilar vi pa rummet typ en timme och det torkar medans medan jag ligger med huvudet mot kudden och VIPS sa ar det sahar fint! jag alskar det och nu helt plotsligt vill jag inte att det ska vaxa mer ;)

    Pussssss

    SvaraRadera