torsdag, februari 12, 2009

Vemdalen nästa!

När som helst kommer arbetskollegorna och hämtar upp mig för att påbörja vår resa till Vemdalen. Jag ser fram emot en rolig helg, det ska ju vara fint väder så upp i backen ska jag. :D

Det blir nog inte så mycket bloggande för min del, framför allt inte att läsa andras, men det får jag ta igen på söndag. Jag kommer nog iofs att göra åtminstone ett inlägg varje dag från mobilen, så några korta blir det. ;)

Ni får ha en trevlig helg allihopa, ses och hörs! :D

1 kommentar:

  1. Fan vad roligt med VEMDALEN! Ak och ramla lite for mig ocksa ;)
    Vi sitter nu pa flygplatsen i Brisbane igen och ska om nagra timmar aka med flyget upp till CAIRNS. Vi blev less pa regnet i Byron sa vi bestamde att gora natt annat sa kanske vi kan komma tillbaka dit sen. (Hann inte ens se fyren) Visst det pratas om oversvamningar i cairns med vad fan, det blir ju ett nytt aventyr det med ;)
    Sen i borjan pa mars aker vi tillbaka till surfers och moter upp celia och brett dar! Vi ska tittat pa lite tavlingar med dom och sen aker vi med dom till coffs :) Det var brett som kom pa iden, sa himla snalla!

    jajaa, nog tjatat. idag fick jag anvandning for ett par tights, det ar askallt regn :( Vart tog min varme vagen?

    Ha sa kul darborta och ramla och sla dig mycket!
    Puss och kram M

    SvaraRadera