torsdag, februari 26, 2009

Make Up Store-klubbkväll

Vilken trevlig torsdag det har varit och ännu är. ;)
Sitter och ser en av mina favorit filmer på 6:an "Underworld". Sweet!



Direkt efter jobbet drog 7 av oss på saxokam direkt till Make Up Stores klubbkväll. Här skulle shoppas! :D
Jag hade en lista med stuff som jag "behöver" med mig. Kom hem med grejerna som ni ser ovan; Pink-mascara, det svarta läppstiftet Dawn, läppglansen Puma och Virgin, ögonskuggorna Sepia och Grace samt nagellacket Emilia (som doftar apelsin då det torkat!).
Åh! Jag kommer kunna göra en massa nya härliga kombinationer med mina grejer jag har hemma sen tidigare och det nya. VAD KUL!
Hur ska jag se ut imorgon? ;)

Då jag kom hem bökade vi ner mannens madrass ner i vår säng, hans gamla madrass ska vi slänga upp på blocket snarast möjligt. Den är som ny, så vi hoppas vi får lite för den.

Imorgon är det dags för mer kul. Då ska ett gäng dra på premiär och se Män som hatar kvinnor, vi har inte biljetter men hoppas att få några... ;)
Före det ska vi käka lite på Bite Line och efter filmen blir det nog en öl på Bishop Arms innan det är dags att gå hem och sova.
Får se om det blir något inlägg imorgon alltså.

Until next time... Toodles!

2 kommentarer:

  1. AAah vad mycket fina saker. Jag kopte ett jatte fint nagellack har for nagra dagar sen, ska ta ett kort pa mina fingrar sa du far se ;)

    Behover inte mamma en sang? eller njee, hon kanske ska ha en storre, den dar ar val bara en 90;s?

    Jajaa, jag ska inte lagga mig i, jag ar ju bara jorden bort sa ;)
    Idag ar det sol igen sa nu ska vi ner till lagunen och glassa nagra timmar innan det ar dags att dra sig till flygplatsen. Vi kommer sova dar i natt och klockan 06.00 pa morgonen gar vart flyg till brisbane pa lordagmorgon. och sen tar vi oss med buss antagligen till Noosa :)

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut att ni ska gora. Inte for att vi kan jamfora med sodra aus annu men vi ar inte ett dugg missnojda med norra delarna :)

    Tack for tipset, dock har vi alldeles for brattom for att ordna na bilder, fem bilder tar ungefar 10 minuter att ladda upp. Inga snabba bredband har inte..

    hahaa, jag solar ocksa forsiktigt. Det ar bara det att E har mindre pigment an mig, haha ;P

    Nej, maste rusa, nu ska vi med taxin till flygplatsen.
    Puss och kram

    SvaraRadera