lördag, februari 21, 2009

Tänk om...

...jag hade ett par guldbyxor, pengar i fickorna hela tiden. Precis som i barn-
filmen Pojken med Guldbyxorna för lääänge sedan (typ slutet på 70-talet). Denna tanke har slagit mig mååånga gånger, eller en önskan snarare. ;)


Bildmontage gjort av mig, bilder från Accessora.se och LeShop.se.

Om så var fallet, skulle jag shoppa loss på Accessora och LeShop. Då skulle jag köpa bl.a. dessa underbara ting från Mi Lajki, Ms Bijoux, Mori, Erica Weiner Jewelry, Lochers Paris och Dogeared. :D

3 kommentarer:

  1. nej men inte direkt.. jag är vaken, ring om du vill :D

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte att det bara var EMD OCH Mikael Rickfors som var bra. Annars bara blaj!/elli

    SvaraRadera
  3. Åhhh vill OXÅ HAAA DE GREJJERA;så coola å snygga.FAn om man hade pengar alltså ;)

    SvaraRadera