tisdag, februari 10, 2009

Frågor & svar

Har just lyckats bli lite varm efter promenaden hem från Sara, med hjälp av datorn i knäet. Huga, vad kallt det är ute! Brrr...
Ska försöka lägga mig lite "tidigare" idag för att jag ska ta mig in till ett morgon-
möte och lite Kérastase-kurs kl. 8 imorgon, trots att jag är ledig.
Visst är jag väl duktig? ;)

Jag har fått några frågor idag som jag tänkte besvara här lite snabbt. :)
Fråga 1.
Gumman! När skall du bli vuxen! Aldrig hoppas jag! Kram från Mamma.
Svar: Helt korrekt, jag kommer aldrig att bli vuxen i den bemärkelsen. Jag kommer aldrig sluta köpa söta, fina ting och leksaker. Sanna mina ord! ;)
Fråga 2.
Från Anna: Ska till frissan den 20:de och funderar ocksa pa lugg, vad tycker du? Jag ar sa impad av din lugg!
Svar: Tack så mycket! Jag älskar min lugg och jag ångrar inte en sekund att jag tog det steget. Du skulle vara jätte snygg med ditt vackra ansikte och hel lugg, go for it! :D
Fråga 3.
Från Josse: Följer du med mig till Köpenhamn i slutet på april? Eller har du någon långtbortistan semester på G :D
Svar: Tjohooo! Vad det vore roligt! Inga planer på långresa riktigt än. Vet dock inte om jag skulle ha råd med det än, hur skulle vi ta oss ner isf? Låter mycket spännande och lockande!!! :D

Hihi! Det där var lite kul, min första frågestund (fastän en sån inte var utlyst). Ja, nu har man blivit en sann storbloggare. Nästa steg är att börja bli sponsrad och att tjäna feta pengar. Vänta bara, det dröjer nog inte länge till förrens ett mail droppar in.

2 kommentarer:

  1. hej,
    yes vi tankte cykla till fyren men man fick inte lana cyklar efter klockan sex sa det blev inget. Vi tankte promenera dit idag men vi har varit alldeles for trotta for det sa det blev inget idag heller. Men imorn ska vi ta strandvagen dit :)

    Kolla bloggen ;)
    kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vi tar nattåget till Malmö och sedan får vi se :D Har hittat grymt billiga biljetter. typ 700 t.o.r. Annars vi kanske skulle ta bilen, plocka upp Anneli på vägen och så har jag med mig Charlott härifrån. Skulle bli en roadtrip i Club J.A.C.K anda :D

    SvaraRadera