söndag, februari 01, 2009

Ut på pryljakt

Snart ska mannen och jag bege oss till Birsta för att kolla upp lite stuff:
 Åka till Mio och hämta glaset till vår TV-bänk Fronto...
 och köpa en ny klocka till köket (Testbild)
 Titta på diskbänkmaskin på Electrolux
 Köpa EverClean-kattsand
 Titta på ny vattenkokare och elvisp från OBH Nordica
 Köpa lite garn (ska påbörja ett nytt hobby-projekt)
   Var hittar man garn i denna stad?!
 Köpa rengörningstabletter till vår King Of Coffee
 Titta på en ny micro, snygg och enkel - inga knäppa program!
 D ska titta på en ny telefon på MediaMarkt

Det ska bli riktigt kul att strosa omkring och kika på allt detta och sen bestämma vad vi ska slå till på. En hel del som sen ska inhandlas är ju bröllops-
presenter, bl.a. bänkdiskmaskinen och sen fick vi presentkort som vi ska utnyttja till att inhandla annat som vi tänkt köpa nytt väääldigt länge.
Hur bra som helst!

Dags att göra sig iordning så man inte skrämmer dom andra människorna i Birsta. ;)

P.S. Många gånger önskar jag att jag var en katt hos en snäll människa - vilket underbart liv! Tänk att få leva som Leeloo; sova på fönsterbänken och mysa så länge jag själv behagar, få bli klappad och gosad med så ofta och länge jag själv vill... Aaaah...

2 kommentarer:

  1. Tyvärr ingen middag idag. Tanten ska ut på vift.

    SvaraRadera
  2. Men vad mysigt och gå och handla tillsammans såna saker. Nu undrar ju jag vad ditt hobby projekt är???/elli

    SvaraRadera