lördag, februari 07, 2009

Kyckling- & avokadosallad



Oj, vad mätt jag är! Åt en kanon god sallad till middag, kyckling- och avokado-
sallad. Ruccola, romansallad och spenatblad, körsbärstomater, champinjoner, bulgur, oliver, fetaost, bacon, helgrillad kyckling och avokado - såklart! ;)
En sallad som mannen och jag skapade tillsammans. ;)

Har jobbat idag och är helt slut för jag har varit på språng hela tiden, fötterna värker. Hade inte så mycket kunder, men jag passade på att göra en hel del annat (städning o.dyl.) så jag skulle vara lite sysselsatt, det blir så himla lång-
samt annars... Nu ska jag lägga mig och fisa och kolla TV. Sweet!

Köpte en jätte gullig toppluva idag som jag ska lägga upp bild på här senare,
så ses sen! ;)

1 kommentar:

  1. älskar sallader! och dendär såg riktigt god ut! (:
    din blogg är fin! /Britta <3

    SvaraRadera