fredag, februari 06, 2009

Fredagkväll

...så här har den sett ut. D hämtade mig från jobbet, vi åkte till ICA och köpte lite provianter - och varsin pizza från Maxicana..! Mycket länge sedan vi två köpt pizza hem. Kolla lite TV och hällde upp ett glas rött, D somnade och jag börja spela Lego Batman (också ganska länge sedan sist, beror på hur man räknar tid...). Nu, ca 1½ timme senare så har jag nästan spelat klart. Kortfattat. :)

Det verkar som att min lilla virkgubbe gjorde en pytteliten succé så jag kanske sätter mig och virkar olika små söta saker, som jag också kan ge till andra. ;)

Snart måste jag lägga mig. Jag missade "mitt fönster" då jag kunde lagt mig tidigt, så nu väntar jag på min nästa trötthets-attack. Tror inte att den kommer självmant, så jag får väll lägga mig och blunda helt enkelt. :)

Natti!

1 kommentar: