onsdag, februari 18, 2009

REKLAMATION!

Dagen började jobbigt; först gick mina Skullcandy hörlurar sönder (efter bara ett par veckor, mitt itu då jag skulle sätta på dom på huvudet! REKLAMATION!!!), sen gick min favorit ögonskugga "Pollution" från Make Up Store i tusen bitar och, som grädde på moset, kom det en del tråkiga nyheter. Ja, ja. Inte mycket jag kunde göra åt någonting...

Efter en mycket långsam dag på jobbet dök maken upp strax före stängning för att hämta hem mig! :D Åh, vad glad jag blev att jag slapp gå hem i kylan!
Nu fick han allt en guldstjärna, en positiv grej idag iaf. ;)

Vi åt rester till middag idag, jag ät chili och D åt spaghetti med köttfärssås. Alltid lika gott. Tittade sen på NCIS och The Mentalist (sååå jävla bra serie!), efter det somnade D på soffan och jag passade på att ta bort löshåret och sen spela lite Lego Batman. Nu är det inte mycket kvar av det spelet innan jag har spelat ut det helt. ;)

Har bestämt att jag ska försöka ta mig ner till El Stockhomo i slutet på april, tillsammans med Josse, och hälsa på Anneli. Vad tror du, pruden, får man komma eller?! ;)
Ska också försöka hälsa på Sanna & Baggen som jag inte heller hälsat på sen dom flyttat ner. Åh, vad det vore kul! Måste köpa biljett så fort det trillar in lite pengar på kontot. :)

Nej, nu är det verkligen läggdags..! 8O
Ja, jag är ledig imorgon. Annars hade jag sovit för länge sedan. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar